Comunicat d’alcaldia en relació a Saint-Gobain

En la defensa al NO tancament de Saint-Gobain, des del  primer moment totes les forces polítiques governants al Baix Penedès hem creat un front comú.

Els comentaris d’aquest passat diumenge en la manifestació en contra del tancament de Saint-Gobain, tant dels veïns/es de la nostra comarca com dels que venien de l’Alt Penedès com dels treballadors/es de Saint-Gobain, eren que els Alcaldes i Alcaldesses del Baix Penedès estem units per la defensa del territori i la seva indústria, en un sol bloc, amb independència del color polític.  Aquest fet transmet seguretat a la població i els dóna força per seguir lluitant.

Vull manifestar, que per mi és un orgull formar part d’aquest col·lectiu d’Alcaldes i Alcaldesses, i que seguiré lluitant per la defensa dels llocs de treball a la nostra comarca. Però no vull deixar de mencionar a tots els regidors i regidores dels diferents grups municipals que també estan al nostre costat en aquesta lluita.

Amadeu Benach
Alcalde de Banyeres del Penedès

Fotografia extreta del Diari de Tarragona.