Atenció ciutadana

L’Ajuntament de Banyeres del Penedès ofereix a la ciutadania atenció presencial, telefònica i en línia a la seva seu electrònica.

A les oficines del consistori trobareu un servei d’atenció personalitzada que ofereix tota la informació que genera l’Ajuntament i permet tramitar tot tipus de gestions relacionades amb la família, l’habitatge, els vehicles, els animals, l’activitat econòmica, el manteniment del municipi i el lleure.

L’atenció presencial (podeu consultar els horaris) està disponible només amb cita prèvia:

Tramitar una Instància genèrica

Aquesta instància us permet presentar una sol·licitud a l’ajuntament o bé fer arribar un recurs contra alguna actuació o decisió municipal. Podeu fer servir aquesta instància quan no existeixi un tràmit específic que s’adapti a la vostra necessitat.

Es pot tramitar per Internet o presencialment a les oficines de l’Ajuntament.

Sol·licitud d’informació pública

Aquest tràmit us permet exercir el vostre dret d’accés a la informació pública. La sol·licitud la podreu presentar per qualsevol mitjà que permeti tenir constància de la vostra identitat, la informació sol·licitada, una adreça de contacte (preferentment electrònica) a efectes de comunicacions i la forma en què preferiu accedir a la informació sol·licitada.

Es pot tramitar per Internet o presencialment a les oficines de l’Ajuntament.

Demanar cita amb un càrrec electe o un tècnic

Qualsevol persona pot demanar cita perquè l’atengui un càrrec electe (alcalde o regidor) o un tècnic municipal.

Es pot demanar de manera presencial a les oficines de l’Ajuntament o al telèfon 977 67 13 50.